11:27 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت ملی نفت

انتشار اوراق نفتی ۷۰ هزار میلیارد تومانی دولت حذف شد / پیشنهاد جایگزین
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از مخالفت با انتشار اوراق سلف نفتی ۷۰ هزار میلیارد تومان دولت در سال آینده و فروش قطعی تا ۹۰ هزار میلیارد تومانی نفت خبر داد.
تحلیلی از مواضع رهبر انقلاب درباره لایحه بودجه / بودجه سیاسی ممنوع
نماد برتر- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از ارسال نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور در تعیین برداشت از صندوق توسعه ملی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد و تحلیلی از این رویداد ارایه کرد .
تحلیل اکونومیست از تورم، رشد اقتصادی و نرخ مبادله ارز ایران در ۵ سال آینده
نماد برتر- اکونومیست چشم‌انداز پنج‌ ساله اقتصاد ایران از جمله روابط بین‌المللی، سیاست اقتصادی؛ مالی و پولی ،وضعیت تراز مالی، رشد اقتصادی، تورم و نرخ مبادله ارز را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.
غول نفتی چینی به لیست سیاه آمریکا اضافه می‌شود
نماد برتر- سومین شرکت نفتی بزرگ چین پس از سالها حفاری فراساحلی در آبهای مورد مناقشه دریای جنوب چین، در آستانه افزوده شدن به لیست سیاه دولت آمریکا قرار دارد.
گزارش تحلیلی-تفسیری "شاوان"
نماد برتر- شرکت پالایش نفت لاوان در دوره منتهی به ۳۱شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ماهه سال گذشته، کاهش ۴۰ درصدی در درآمدهای عملیاتی، کاهش ۲۷ درصدی در سود عملیاتی، کاهش ۳۲ درصدی در سود خالص، افزایش ۱۷ درصدی در دارایی‌ها و افزایش ۸۴ درصدی در سود انباشته داشته است.
تنش‌های داخلی در اوپک پلاس بالا گرفت
نماد برتر- آنچه که به نظر می رسید یک دیدار آرام وزیران نفت اوپک پلاس برای تمدید محدودیت عرضه در سال میلادی آینده باشد، با اعلام گلایه های برخی از تولیدکنندگان عضو این گروه با مشکل برخورد کرده است.
آغاز بهره برداری رسمی از پروژه‌های ملی 30 هزار میلیاردی وزارت نفت
نماد برتر- بهره برداری از طرح‌ها و پروژه های ملی وزارت نفت در سه استان کشور توسط رییس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.
صنعت نفت در استفاده از شرکتهای دانش بنیان تا کجا پیش رفت؟
نماد برتر- به دنبال تاکید مقام معظم رهبری بر افزایش تولیدات صنعت نفت با تکیه بر دانش‌بنیان کردن صنایع نفتی، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد که در صنعت نفت از حداکثر توان شرکت های دانش بنیان و موسسات تحقیقاتی برای رفع چالش ها و نیازهای فناوری ساخت و خدمات استفاده شده است.
نفت سفید عرضه امروز بورس انرژی
نماد برتر- رینگ داخلی بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.
صبر دولت عراق در برابر توافق نفتی اوپک لبریز شد
نماد برتر- معاون نخست وزیر عراق اعلام کرد این کشور در پذیرش مدل سهمیه بندی کاهش تولید اوپک میان اعضای این گروه که بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و سیاسی آنها بوده، صبرش به آخر رسیده است.
دعوای شرکت ملی نفت و بانک مرکزی لیبی بر سر پول فروش نفت
نماد برتر- شرکت ملی نفت لیبی حاضر نیست پول فروش نفت را به بانک مرکزی این کشور منتقل کند و در عوض آن را در حساب بانک دیگری نگه می دارد تا زمانی که گروههای رقیب در جنگ داخلی این کشور به توافق سیاسی بلندمدت دست پیدا کنند.
عرضه حدود ۱۲۰ هزار تن انواع فرآورده‌ هیدروکربوری در بورس انرژی
نماد برتر- رینگ داخلی و بین المللی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه، میزبان عرضه حدود ۱۲۰ هزار تن انواع فرآورده هیدروکربوری خواهد بود.
ایران در رتبه هفتم تامین و احداث پروژه های صنعت نفت
نماد برتر- در بین ۱۰ شرکت برتر پیمانکاری قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، یک شرکت ایرانی در جایگاه هفتم قرار گرفت.
جهش قیمت نفت دوام نیاورد
نماد برتر- قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر افزایش تولید لیبی و نگرانی نسبت به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر روند احیای اقتصاد جهانی و تقاضا برای سوخت، حدود دو درصد سقوط کرد.
احیای لیبی تولید اوپک پلاس را بالاتر برد
نماد برتر- جدیدترین نظرسنجی پلاتس نشان داد که تولید نفت اوپک پلاس در اکتبر ۲۱۰ هزار بشکه در روز در مقایسه با سپتامبر افزایش یافت.